Cute Plant Dancing Kaoani

Saturday, June 11, 2011

DONT SCARE BE SINGLE...LONE RANGER!!!....CHAYOK!!!

Arie nie aku xde keje...so ape lagi.....its MAT JENIN TIME laaa kan....hehehe :P


cukup bergaya cara aku termenung bukan???...hahahah


and aku sempat gak laaa kira2 dah bape lama aku single.....kira punya kira x cukup jari ditangan....jari kaki pown aku guna kan....FUHHHHH!!!!....dah masuk 3TAHUN aku 'menjanda'....adehhh....kecian misZatieeeeeee....huhu


secara jujur arr kan...aku nie mmg memilih skittt...bukan sebab aku budget HOWTTTT gitu....but aku nie jenis susah skitt nk berbunga cinta...so ex2 bf aku nie kira TERERRR gak arr bleh wat aku cair kan kan kan.

aku nie ramai gak kawan2 and scandel2 laki2...but aku xtau arrr....susah tul nk melekat hati kat dorang nie.... yg peliknye....yg aku x ske bersungguh2 ngorat...but yang aku ske sume wat dono jee kat aku....huhuhu...luluh glerr hati nie...but klakar pown ade....haha...PADAN MUKA AKU!!

Mungkin dah lama 'MENJANDA', so aku dah x kisah xde gewe...but aku akui arr....kadang2 ade gak terpikir klu bohsan2 cam keadaan skang nie....hehe...



Btw korg sume....bile aku compare kehidupan aku gan waktu aku bercintan cintun tue mmg jauh berbeza....disebabkan aku SINGLE (taip besar2 biar org tau..) skang nie....so aku rasa byk glerr kelebihan org single nie......Nak tau???....nak?? nak?? jom scroll bwh lg... ^_^

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
~KELEBIHAN HIDUP MEMBUJANG~



1. BOLEH TIDOW LENA
bak kate pepatah kan tuk org bercinta seperti ''tidur xlena, mandi x basah''....WOOOOO....menderita babe klu aku x tdow....camne nk chantek camni...nk chantek kene cukup tdow wooo....hahaha....then mandi x basah.....camne tuh???...BUCUK GLERRRR.....hahaha....perumpamaan jee babe....wa jee lebih2...kasi impak maksima nye...hehehe...so time single2 nie leee kita kene byk tdow and sentiasa mandi ....biar bertambah chantek gtu cam bunga mawar....baru ade kumbang melekat...WALAWEIIII ayat....hahaha~

aku nk jd cam SLEEPING BEAUTY...bgon tdow jee dah dpt putera raja...
BEST GLERRR....yang ado jee arr ko nie
2. JIMAT MASA DAN DUIT


tang nie sape ckp x betoi...mmg tipu arr kan....part nie laaaa yg aku rasa best sangat jd single....mane x nyee....klu waktu aku couple dulu top up 10 henggit tahan 2 hari jeee....permulaaan ayat x kira laa call or masej mesti " salam syg....syg watpe tue???...dah makan???..." confirm nyeee kan...dan jawapan aku cam biasa laaa COPY PASTE ayat2 terdahulu...." dah....ayang tgh buang air besar..." lalalalal~ :P

3.LEBIH FOCUS AND WAT SESUATU YANG BARU


tgk wajah happy aku bile study....TESERLAH GTU!

time nie laaa korg akan menjadi pelajar yg CERMELANG, GEMILANG, TERBILANG....coz slalu nyee time korg nk bukak jee buku SEJ jerrr....

1 massage receive
HONEY

"salam syg...watpe tue???....dah makan???"

last2 buku sejarah tinggal sejarah jeee laaa kan....coz kita mesti layan nye.....SYG KATEKAN....hehehe...

AND time nie arr kita bleh wat benda2 baru....cam g travel ke kan...coz xde arr byk halangan... klu x...baru nk g jalan2 skit, mesti dpt call camni "syg katne??...watpe??...gan sape???...balik bile??....lalalala...." ADEHHHH!!....penat lorh camni....XSANGGUP MAK!!

mmg teringin nk wat buggy jumping....but takut jeee tali putus....berat sgt....hahah


4.BLEH KWN GAN SUME X KIRA JANTINA

nie baru my BFF kat university...belum yg kat sek. menegah and rendah plus tadika...ramai weiii~


klu mase couple....kene jaga batas kawan2....nk kwn gan seseorg kene gtau si dia dulu...lagi2 klu ade kawan lelaki....x kira gay ke, pondan ke....sume kene mintak restu dulu...wahahaha....nk wat keje skola pown report dulu...adehhh...mintak ampun laa kepada ex2 saye....saya makwe yg durhaka...dulu tipu dorg....coz saye ramai sgt kwn lelaki berbanding pompuan...so kira dulu tipu sunat laaa....lalalaalalal~


5. NO STRESSSSSSSS!!!
time couple dulu....otak pemikiran aku sentiasa active 24 hour....nk pikir jee....ape laaa laky aku wat skang nie....g mane lak die nie...gan sape....gan pompuan ke....adeh.....gundah gulana jee....bleh plak klu gewe mu hencem and mu x chantek kan...lg arrr teruk....klu gdo....adehhh....rasa lebih teruk dari gagal SPM aku rasa mase tue....haahahah....zaman bdak2...biasa larhh...main SPM jee...


6. NO BOYFRIEND, MORE SCANDAL....WALAWEIIIII~
konon nyee aku nie cam dlm cter BOYS OVERS FLOWER arr...kelas ko mariah!!

salah satu sebab aku ske membujang.....byk scandal bleh cari....and NO RESTRICTION .... waktu couple mane bleh flirt gan org lain....yg hadooo laa klu bleh....nk kwn pown susah....so....waktu single arrr dimana xtvt memilih calon boyfriend yg sesuai dengan mengumpul byk scandel....kan..kan...kan..


7. DAN BYK LG KELEBIHAN.....x larat nak taip....hee


so, tuk korg yg baru jeee clash a.k.a putus cintan and tgh single skang ( cam aku jee...hehe) jgn arr sedey or anggap cam jd single nie satu kelemahan and berfikiran negetive.....coz setiap keadaan kita sama ade single or couple mesti ade baik and buruk nye...so, common!!! CHILL OK!! jalani kehidupan kita gan sebaik-baiknye....coz bak kate kwn aku " NO COUPLE, NO CRY" .....YEAYYY BABEHH!!!









No comments:

Post a Comment